Vrijwilligers

Stichting Pijn bij Kanker heeft een klipklare missie: minder pijn bij kanker! Als onafhankelijke stichting vraagt Stichting Pijn bij Kanker meer aandacht voor pijn(bestrijding) bij kanker. Het steunt, initieert en subsidieert projecten op medisch vlak (verbetering van de behandeling van pijn bij kanker), maar ook activiteiten op het gebied van communicatie (verbetering van de voorlichting d.m.v. het aanbieden van een cursus communicatie), educatie (verbetering van opleiding en voorlichting door middel van o.a. de Pijn Spreekuren) of ondersteuning en palliatie (ontwikkeling van hulp voor patiënten en hun naasten). Die activiteiten vinden door het gehele land plaats.

Wilt u ons helpen en een bijdrage leveren in de strijd tegen pijn bij kanker? Meldt u dan aan als vrijwilliger bij onze stichting en help ons bij de organisatie van evenementen en het geven van voorlichting. Wij zorgen voor uw opleiding zodat u op een verantwoorde wijze met deze gevoelige materie omgaat. Voor meer informatie stuur een mail naar info@stichtingpijnbijkanker.nl. Hopelijk kunnen we op deze manier samen een steentje bijdragen aan het welzijn van mensen met pijn door de gevolgen van kanker!