Platform Pijnbijkanker.nl

Pijnbijkanker.nl is  een project dat door de stichting geadopteerd is en gesteund wordt. Het is een platform waar onafhankelijke informatie te vinden is over o.a. pijnbehandeling en de verschillende behandelaars.

Het platform is enerzijds bedoeld voor patiënten die pijn hebben als gevolg van de ziekte of de behandeling. Maar ook familie, vrienden of andere dierbaren die in het proces betrokken zijn. Ook behandelaars kunnen hier voor veel informatie terecht. Op dit platform kan eenvoudig uitgebreide en onafhankelijke informatie gevonden worden die past bij de fase waarin de patiënt verkeert.

Pijnbijkanker.nl is een portal waarachter mensen uit de praktijk zitten. Mensen die de praktijk kennen, maar vooral begrijpen. Klik hier om naar pijnbijkanker.nl te gaan.