KleuRun voor Stichting Pijn bij Kanker

Het Havenplein in Harlingen staat zaterdag 6 juni vanaf 15.00 uur in het teken van de KleuRun.

Loop, ren, wandel, dans 5 kilometer door een kleurenparcours met de Topmoppies voor het Live4Life goede doel: Stichting Pijn bij Kanker. Steun met jou deelname en feest mee met het Live4Life festival op het Havenplein met diverse aansprekende live optredens. Ook Ernst Daniel Smid, ambassadeur van de stichting, en zijn dochter Coosje Smid zullen tijdens dit benefietconcert optreden.

Deelnemers ontvangen na inschrijving een startnummer en een rugzakje met daarin onder andere een wit T-shirt en een zonnebril. Lopers starten gekleed in dit witte outfit en passeren eenmaal per kilometer een kleuren zone. Elke kleurenzone wordt ingericht met een andere kleur poeder wat door middel van nevelflessen over de deelnemers heen wordt gegooid. Dit poeder is maïzena waar een natuurlijke kleurstof aan is toegevoegd.

De Topmoppies KleuRun is een eigen initiatief en geïnspireerd op de overige wereldwijd georganiseerde Color runs.

Klik hier om u in te schrijven of voor meer informatie.