Glasrijkconcert Tubbergen levert €3000 op

Zondag 1 oktober jl. vond het Glasrijkconcert in de Sint Pancratiusbasiliek van Tubbergen plaats. Dit jaar met medewerking van onze ambassadeur Ernst Daniel Smid en het Sint Pancratiuskoor onder leiding van Jeroen Hulshof. Ernst Daniel liet samen met zijn dochter Coosje, zijn vaste pianist Henk Ruiter en het koor de aanwezigen genieten van een prachtig programma. Het concert werd afgesloten met Shaffy's nummer 'Zing, vecht, huil, bid'.

In de afgelopen jaren ondersteunde de Lions Club Tubbergen met de organisatie van verschillende activiteiten diverse goede doelen. Dit jaar gingen de opbrengsten van dit Glasrijkconcert naar onze Stichting. De avond heeft het prachtige bedrag van €3000 opgeleverd.

We willen via deze weg de Lions Club Tubbergen en Stichting Glasrijk bedanken voor de organisatie. Maar natuurlijk ook onze ambassadeur Ernst Daniel, zijn dochter Coosje, pianist Henk Ruiter, het Sint Pancratiuskoor, Eddie Futselaar en alle vrijwilligers en bezoekers van het concert.