Benefietconcert Live4Life goed voor 7000 euro!

Het benefietconcert Live4Life, dat op zaterdag 6 juni jl. in Harlingen plaatsvond, heeft dankzij gulle sponsoren, een loterij, een veiling, de inzet van enthousiaste vrijwilligers en de vele betrokken bezoekers, het prachtige bedrag van € 7000 opgebracht.

Op het Havenplein hebben zo’n 2500 bezoekers kunnen genieten van de KleuRun, live muziek, bevlogen musici en artiesten waaronder onze eigen ambassadeur Ernst Daniel Smid en zijn dochter Coosje, aanstormend talent en mekaar! Dit alles samen maakte de derde editie tot een succesvolle happening.

Samen met de cheque van € 3000 van de Topmoppies KleuRun heeft deze mooie dag €10.000 opgeleverd voor de stichting.

Grote dank en een diepe buiging voor het Live4life team, de Topmoppies, de aanwezigen en alle sponsoren!